کد خبر: ۹۳۳۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

بوکس قهرمانی آسیا| درخشش نوجوانان ایران با چهار فینالیست و سه برنز

عملکرد درخشان تیم ملی بوکس نوجوانان ایران در قهرمانی آسیا با صعود چهار نماینده کشورمان به فینال و دست‌یابی سه مشتزن دیگر به مدال برنز، ادامه یافت.
بوکس قهرمانی آسیا| درخشش نوجوانان ایران با چهار فینالیست و سه برنز
آفتاب‌‌نیوز :

 مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، به میزبانی امارات و در العین در حال برگزاری است. ایران با ۱۰ بوکسور نونهال و ۹ مشتزن نوجوان به این رویداد اعزام شده است.

عصر امروز جمعه، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی رده نوجوانان پیگیری شد و هفت بوکسور کشورمان به مصاف حریفان رفتند که ثمره آن، چهار فینالیست و همچنین رسیدن سه نوجوان دیگر به مدال برنز بود.

در ۴۶ کیلوگرم: مهدی روزبهانی که پیش از این نمایندگان مغولستان و تایلند را برده بود، مقابل سوبیروف ازبکستانی نیز مقتدرانه پیروز شد و به فینال رسید تا برای کسب مدال طلا به مصاف آرتمنکو از اوکراین برود.

در ۴۸ کیلوگرم: سهند نجفی که مشتزنان تایلند و هند را از پیش‌رو برداشته بود، برابر اروسبایف از قرقیزستان هم یکه‌تاز رینگ بود و به فینال قدم گذاشت تا با رستم‌اوف از ازبکستان نبرد داشته باشد.

در ۶۰ کیلوگرم: محمد بیرانوند پس از برتری مقابل نمایندگان فلسطین و مغولستان، به مصاف آکوجایف ازبکستانی رفت و با قبول شکست برابر این حریف، به مدال برنز رسید.

در ۶۳ کیلوگرم: اشکان هاشمی که پیش از این رقیبانی از اوکراین و ترکمنستان را تسلیم کرده بود، با یوسف سعد از عراق مبارزه کرد و در نهایت دستش به‌عنوان فرد پیروز بالا رفت تا در فینال با رحمت‌الله‌یف از ازبکستان دیدار کند.

در ۶۶ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور که بوکسور‌های چین‌تایپه و مغولستان برد را شکست داده بود، برابر آرواز از قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد تا با مدال برنز به کارش پایان دهد.

در ۷۰ کیلوگرم: محمدصالح مصباحی، قهرمان دوره گذشته پس از برتری مقابل اردن و چین‌تایپه، پرشانت از هند را در نیمه‌نهایی اسیر تکنیک بالای خود کرد و فینالیست شد. مصباحی در مبارزه نهایی با مراد علی‌اوف از ازبکستان بالای رینگ می‌رود.

در ۷۵ کیلوگرم: ماهان ساجدی که بوکسور هندی را از پیش‌رو برداشته بود در نیمه‌نهایی برابر تایبکوف از قزاقستان مغلوب شد تا با نشان برنز به کارش در این رویداد پایان دهد.

روز گذشته نیز در رده نونهالان، متین چمی‌پا در ۴۹ و فرزان احمدی در ۶۱ کیلوگرم جواز حضور در فینال را کسب کردند و ماهان محمدیان در ۵۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

گفتنی است، فردا شنبه مسابقات تعطیل است و عصر روز یکشنبه دیدار‌های فینال رده نونهالان و عصر دوشنبه مبارزات فینال رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین